جمعه 7 اردیبهشت 1403

موقعیت فعلی: بخش مطالب و مطالب (برگشت به لیست)


مصاحبه با ایرنا

نظرات خوانندگان(0)  

اجراي طرح تفكيك جنسيت در دانشگاه ها نيازمند بررسي عميق تري است
 
 
صفحه اصلی
 کد خبر: 30474758 (1911638) تاريخ انتشار : 21/04/1390 - 20:37 
 
اجراي طرح تفكيك جنسيت در دانشگاه ها نيازمند بررسي عميق تري است
كاشان- استادان و انديشمندان دانشگاهي معتقدند، اجراي طرح تفكيك جنسيت در دانشگاه ها نيازمند تحقيقات و پژوهش هاي دقيقتر و عميق تري است
 
 
يكي از اساتيد گروه علوم سياسي دانشگاه تهران، روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا، با اشاره به اجراي موفقيت آميز طرح هاي بزرگي مانند هدفمند كردن يارانه ها توسط دولت، اظهاركرد: براي نتيجه بخش بودن طرح تفكيك جنسيتي بايد مانند هدفمند كردن يارانه ها، برنامه ريزي و عمل كرد.
'سيد مهدي ساداتي نژاد'، درمورد نحوه واكنش ها به اجراي اين طرح در دانشگاه ها گفت: زماني كه از اين طرح صحبت مي شود، هر فرد و گروهي با پيش زمينه هاي ذهني خود با آن برخورد مي كند كه اين به دليل روشن نبودن نحوه اجراي ان است.
وي افزود: دانشجويان در كلاس هاي درس، اجراي اين طرح را توهين به خود تلقي و برخي از آنها نيز واكنش منفي امام خميني (ره) به بحث ديوار كشيدن یا پرده کشیدن در كلاس هاي دانشگاهي برای تفکیک را در اوايل انقلاب مطرح مي كنند.
وي، تبيين كامل اين طرح را ضروري دانست و اظهاركرد: بايد منظور از تفكيك به صورت دقيق مشخص شود، چرا كه جداسازي مي تواند مربوط به كلاس، دانشگاه يا رشته تحصيلي باشد.
اين استاد دانشگاه، به نامه رييس جمهوري به وزراي بهداشت و آموزش عالي اشاره كرد و افزود: رييس جمهوري در اين نامه با تاكيد بر جلوگيري از كارهاي سطحي و غير عالمانه، خواستار مطالعه و بررسي بيشتر اجراي اين طرح شده است.
حجت الاسلام ساداتي نژاد، با اشاره به اينكه كليات اين طرح مورد پذيرش همه اعضاي هيات دولت و دلسوزان نظام است، تاكيد كرد: اما اجرايي شدن آن منوط به تبيين صحيح و آماده سازي بسترهاي لازم است.
ژ.ج/1724/7428/587
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 30474758
 
 
 

موضوع: مصاحبه ها
نویسنده:مدیر سایت
تاریخ: دوشنبه10مرداد1390
کلیدواژه ها: مصاحبه با ایرنا،تفکیک جنسیتی،ساداتی نژاد


آخرین اخبار و مطالب سایت



پاورپوینت دروس دکتر سیدمهدی ساداتی نژاد

 اساتید محترم شرکت کننده در دوره دانش افزائی اندیشه سیاسی می توانند با مراجعه به منوی بخش مطالب قسمت سخنرانی ها  پاور های مربوطه را دریافت فرمایند

برای تحقق جامعه توسعه یافته اسلامی کدامیک اولویت دارد؟
توسعه اقتصادی
توسعه سیاسی
توسعه فرهنگی
توسعه علمی

نمایش نتیجه


پیوندها


آنلاین: 25 نفر
امروز: 3 نفر
دیروز 5 نفر
کل: 188,537 نفر
زمان بارگزاری: 2/62 ثانیه

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر سیدمهدی ساداتی نژاد میباشد.