سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

موقعیت فعلی: بخش مطالب و مطالب (برگشت به لیست)


سخنرانی در همایش ترجمان هویت انقلاب اسلامی ایران

نظرات خوانندگان(0)  

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید مهدی ساداتی‌نژاد ظهر امروز دوشنبه21 شهریور در همایش سراسری ترجمان هویت انقلاب اسلامی در دانشگاه کاشان اظهار داشت:


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید مهدی ساداتی‌نژاد ظهر امروز در همایش سراسری ترجمان هویت انقلاب اسلامی در دانشگاه کاشان اظهار داشت: تمدن‌سازی اسلامی انقلاب اسلامی و صدور انقلاب به دیگر کشورها، امور دنیای غرب و استکبار را به هراس انداخته و منافع آنها را با مخاطرات جدی روبرو کرده‌است به طوری که وزیر اسبق آمریکا اقرار کرده اگر تفکر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در منطقه پیشرفت کند منافع آمریکا به خطر می‌افتد.
وی افزود: تفکر عدم جدایی دین از سیاست در تمدن اسلام و جدایی دین از سیاست در تفکر غرب نخستین نقطه تقابل، خط درگیری و اختلاف بین دو تمدن غرب و اسلام بوده و همین اختلاف موجب هراس در غرب و انتخاب استراتژی مقابله با ایران شده ‌است.
مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نویدبخش بودن تمدن‌سازی اسلامی به عنوان عامل انحطاط و افول غرب دومین دلیل تقابل و خطر برای تمدن غرب ذکر و تصریح کرد: تمدن‌سازی اسلامی که جمهوری اسلامی داعیه آن را دارد اسلام ناب است نه اسلام آمریکایی که مورد قبول و پسند دنیای استکبار غرب است.
به گفته وی غربی‌ها با اسلام آمریکایی، اسلام شاه، اسلام فهد، اسلام بن علی و مبارک هیچ مشکلی ندارند بلکه آنها با اسلامی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و به دنبال ارزش‌های اسلامی، عدالتخواهی در نظام بین‌الملل و مخالف با فساد و فحشاء اخلاقی عناد می‌ورزند و در واقع آمریکا با تمدن‌سازی ناب اسلامی در هر کجا که باشد چه ایران و چه در کشورهای دیگر مخالفت ورزیده و با آن مقابله می‌کند.
ساداتی‌نژاد در ادامه با تشریح کامل استراتژی‌ها و دکترین غرب در مقابله با انقلاب اسلامی گفت: غربی‌ها استراتژی مبارزه خود را در حوزه الگوهای ناظر بر شرایط داخلی و خارجی تدوین و برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه غرب تاکنون در هیچکدام از استراتژی‌های خود در مقابله با انقلاب اسلامی و ایران موفق نبوده گفت: جامعه ما با درایت مقام معظم رهبری، ایمان مردمی و نظام مبتنی بر ولایت فقیه تاکنون در برابر این استراتژی‌ها پیروز بوده ‌است.
به گفته وی استراتژی الگوی جین شارپ مبنی بر جنگ نرم و بدون خشونت و کم هزینه با 110 روش(جریان فتنه)، الگوی هانتینگتون در شرایط داخلی و زمینه‌ساز تحولات بین‌الملل (واقعه 11 سپتامبر به منظور حمله به عراق)، الگوی اندلسی مبنی بر ایجاد فساد اخلاقی، عادی‌سازی مفاهیم غیردینی و ترویج اباحه‌گری حاکمیت اسلامی، الگوی سیاست خارجی و بازی‌های سیاسی، استراتژی چماق و هویج (فریب و تهدید)، استراتژی پلیس خوب و پلیس بد، استراتژی شک و بهت انجام اقدامات تصنعی و به ظاهر طبیعی و واردکردن شوک به فضای سیاسی، از جمله استراتژی‌های غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی است.
ساداتی‌نژاد اظهار داشت: تمام اندیشمندان و سردمداران غرب با وجود دیدگاه‌های مختلف با تمام توان و نیروی خود متحد و یکپارچه دکترین و نظریه‌های خود را برای گسترش باطل خود به کار می‌گیرند اما اندیشمندان و صاحبنظران کشور ما چنین نظریه‌هایی را برای ترویج افکار برحق اسلام و در مقابله با سیاست‌های آنها ارائه نمی‌کنند.
به گفته وی امروز جوانان با بعضی بدیهیات مشکل دارند و حتی بعد از 30 سال از انقلاب اسلامی ما هنوز برای حجاب، اختلاط دختر و پسر در دانشگاه‌ها و ابتدای‌ترین مفاهیم در اذهان جوانان مشکل داریم.
وی یادآور شد: نخبگان سیاسی ما چقدر اتحاد دارند چرا این همه اختلاف و تفرقه بین آنها موجود است در حالی که با اتحاد و همفکری خود می‌توانند نظریه‌ها و دکترین را در برابر باطل غرب و در مقابله با استراتژی‌های انها در مبارزه با انقلاب اراده کنند.
انتهای پیام/م20

موضوع: سخنرانی ها
نویسنده:مدیر سایت
تاریخ: سه شنبه28شهريور1390
کلیدواژه ها: ترجمان هویت، انقلاب اسلامی،ساداتی نژاد،دانشگاه کاشان


آخرین اخبار و مطالب سایت



پاورپوینت دروس دکتر سیدمهدی ساداتی نژاد

 اساتید محترم شرکت کننده در دوره دانش افزائی اندیشه سیاسی می توانند با مراجعه به منوی بخش مطالب قسمت سخنرانی ها  پاور های مربوطه را دریافت فرمایند

برای تحقق جامعه توسعه یافته اسلامی کدامیک اولویت دارد؟
توسعه اقتصادی
توسعه سیاسی
توسعه فرهنگی
توسعه علمی

نمایش نتیجه


پیوندها


آنلاین: 1 نفر
امروز: 12 نفر
دیروز 8 نفر
کل: 188,527 نفر
زمان بارگزاری: 2/47 ثانیه

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به دکتر سیدمهدی ساداتی نژاد میباشد.